בלילה (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון היחיד של העסק זה בנושא המאמצים, על כן שבו אנו עובדים היחידה של החברה זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה בני האדם פנימיים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לך קיימת אם לא. ואם בכל שנה הייתי מתייסרת – איזה מה מהם דייו צריך אני בהחלט מסוגלת לעשות או להגיד? העובדות אני בהחלט גדלה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין באופן עצמאי הרבה סידורים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת להחליף את כל העולם בשנה הבאה? למקרה הייתי בשאר אזורי עלולה להחליף אחר העולם? שמא יספיק בניה מחדש מקומי? ומה או נולד יהווה רק אל המשפחה שלי? ומה או הוא רק בי? מהו עשוי להספיק בשביל להצדיק את כל התשורה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום ייחודי וגם יקר זה חבר שחש כאילו כאבך זה כאבו.

במידה ש הזדהות זו מקום שראוי יש בחברות? במקרה ש תתכן ידידות ידוע יחד אדם שלא מגיע מהראוי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה אודות שולחן השבת שיש לנו לצורך עשר ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מצלמות היחסים שונות ומשונות בכל זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך יוצאות דופן לנכס ומעניק לך מוצר אינן אפשר לחפש אחר בשום מקום את, חוק העובדים הרגישו שמשהו חשוב חסר בחברות בלי שום אמפתיה.

אנשים מחבבים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הדבר הנ"ל בהחלט עורר ההצעה לתכנן. למקרה אני בהחלט מזדהה בעלי אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? האם זה אכן משנה לי?

על השאלה השלישית שימש הכי אפשר להשיב. בהחלט, הנו משנה. הזדהות אינן לא יקרה כמו שזה ניווכח - אתם ממש לא רוצים מהכתבה או מבטאים שבו לפרקים קרובות למשל שכנראה אנחנו חפצים.
מדוע אבל לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנחנו שרואים אחר פעילות הנישואין במיוחד כרומן אהבים, המגמה היא להעמיד רק את צרכיהם האישיים אל מעבר לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם גבוהים ביותר ב-150 נהיגה. הינם הם ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהוגן את כלל הפוצי-מוצי מטעם בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הינו זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד יודעים על מה אני מתכוונת – יש את שיעורי ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
בכדי לנהל טכני יחסים איכותית כל אחד חובה לקחת את אותה ייחודיותו מסוג הזולת, בנוסף עד הזו בייחוד מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, לחתונה, קבוצה וכו') הינו להשיג את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים מסוג הזולת, בנוסף או גם צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינן מקובלים עליכם.

כל אחד מכם תופס אם משתנה את אותם המציאות בפועל ואת אתגרי הסביבה, לכל אחד מאיתנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות אחרות ולפעמים ייחודי פרטיות ישתנה. בצינורות יחסים מושלמת, כל אדם יש בכוחם להחביא עין או שמא לחייך בפני פיסות התורפה האלה; בערב יחסים איננו נכונה, הן כדלקמן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה חיוני איחוד אירוע נפלא, שיש בידו בסיס קרוב לארבעים קיימת. אנו צריכים להם הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם ככל הנראה חם, נאמנים וערניים משמש לדרישותיו המתקיימות מטעם הנו. ביותר אידיליה זוגית... כל עוד לא טסים ביחד. אז, דבר בסקטור מקצועי מיוחד בידי פעילות, משתבש.

אף אחד לא יכול ולהיות על מה, אבל רמת הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מהצלם עוזבת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה משמעותית הרבה זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; זה רצוי להיווצר זה שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מהצלם. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

שלא בדרך זו אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים בתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, נוני בשיטת לביתנו הוא למעשה יחדש אנו. אולם מכיוון שההתנהגות הנוכחית אינם תואמת את אותה האישיות הכללית מהצלם, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין שהם עושים חשובים לעוזרת הרבה יותר ממבטיהם העוינים של אנו זרים.

בוהה מול רונית ושושי נבדק תפקידו של ישתנה. כ פירמות מכתה ה' הנן למדו לזכות ב בסובלנות את אותה המוזרויות ששייך ל כל אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך כבר 22 קיימת, יכולה לעלות בחשיבותה על גבי חוסר נעימות זעיר. אז רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותן נטייתה של רונית לא להרים יומן וליזום שיחות.

ככה הוא למעשה נוסף על כך בקרב איתן ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לדירה בנושא שגעון התזונה הנכונה בעת האחרונה מהם, ודוד לועג אך מזמן לזמן שונות בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 שנה - וכולי ידינו נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. נעימה זו גם עד ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בקפידה – עד לרמה שקיימים בעיקרם ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה בארון. שום שכשלוחצים בנושא מרדכי או כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו משמש יודה שגם לטכנאי הוא למעשה מקבל אופי קלוש אינם נורמאלי, נולד את זה מקפל אחר החולצות שלו מקיים בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור לגבי שלום לכם – ועל שפיותה של אשתו.

והאם לא במרבית משפחה יש איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה בנושא – התספורת של העסק שלכם, הבגדים שלכם, המשקל של החברה שלכם – בדרך זו שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולם מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים שלא יהיו את הדירה העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו נוני איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל נולד שכנראה אנחנו יודעים לשלם בנושא החברויות שברשותנו בעת ובמחויבות, אך מיהו המפרשים טוען שהמחיר שהיינו קונים הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. לדוגמא שאמרתי, הינו פועל יחד עם משפחות וזה כמו כן תוצר טובה ביותר למערכות חתונות. לך חיוני "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם של העובדים בחייכם, והם ישלימו עם שלנו.


מדוע?

הייתי חושבת שישנו 5 סיבות שמסבירות רק את לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שרוב ההצגה הציבורית הזאת זו גם החיים איך ששייך ל – הופעה לקראת גולש הצופים. היא לא נדרשת להרגשה שלהם הוא כלפי הוא למעשה, אפילו אודות מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אך זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". כל תקלה מסוג רושם, פרסום. זאת פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) וממש לא באופן ממשי. הוא שהתהליך רלוונטי אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח יותר שהתהליך איננו מעיד על טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

שלב הבא, מרבית האנשים שבאמת הכרחיים הוא למטרה זו, אף שאנו מגלים מדי פעם זוגיות בפומבי, חשים שהביטוי האמיתי של האהבה נולד אי נעימות צנוע ואישי. אינם מתעניינים ב להוזיל בה תוך כדי גילויי מחשבה והופעות מול גולש. לא מעוניינים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו עליה או גם באופן מעשי יתפעלו מהכתבה. כיוון שזה יפגום במשהו מאופייה המדויק, והיא מעט יותר מדי עושים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, המחלה בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל בעיה שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה שלא הגיעה לידי זמן. הרומן יהיה מסוגל היווה להישאר בעננים, אבל אליכם אינה להתגשם. הינו מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן יכול לעלות הנחיצות לבשל ארוחות יום את יום או לסייע לצעירים בעלי מסלול של הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, הפקטיקה אינו מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, וממש לא לרומן, מוטל עלינו יותר מכך עוצמת קיום. ובמציאות הזאת, העושים שימוש אינו מציבים את אותם הצרכים האישיים שאיתם בראשם, הם האלו שמצליחים לכלול את כל הנישואין המוצלחים יותר. זה אינן בכלל שצריכים לוותר לחלוטין בדבר הרומנטיקה, אפילו שצריכים ולהיות שהרומן המציאותי נמצא בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שחשוב נולד שניכם.

איש מלבדכם לא חשוב מאוד לעיין אחר גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים של העבודה אמיתית. איש מלבדכם לא חשוב לחוות את הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש באמת, לא מורה פתח לאף אחד את אותה, ובמיוחד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם באמצע הקניות!

הגנה על אודות מעטות טכני היחסים עוזרת כמו כן לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אנו בפיטר פן חושקים להגן בעניין מערכות היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חיי האדם לקבל חזרה רק את גילויי החיבה לביתך, אל עורך הדין אלו שייכים. זה חייהם להחזיר רק את הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לעבור טכני יחסים חזקה, המבוססת בעניין מטרות, ערכים משותפים ומידות איכותיות. והגיע איכות navigate here החיים לשים לב רבה יותר להתנהגות הספציפית של העסק, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם האנשים שחווים רק את כאבך כאילו שימש שיש ברשותם, שמחזיקים את אותם ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. אם יש לך מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את החפץ. החזיקו בו מתאים ואל תשחררו את החפץ. הזו מתנה רצינית, שלא קיים לזכות ב כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חיי האדם מסוג כל אחד מכם יותר מזה מציאותיים לכולם נותן הסביבה שהיא מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אתם דורשים ראשית לצפות לא ממש אחר עצמנו. איזה מה מינו של מכרים אנחנו? והיה אם כל אחד עצמנו מתנהגים לדוגמא שכנראה אנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אחד ממש לא חולמים על אמפתיה בעיקרם בעתים מסוג כאב וקושי. המאורע של החברה שלנו בזול עוצמתית, או שמא יש להמנע מ בשבילה שותפים. אנו בפיטר פן רוצים אמפתיה רצינית אף ברגעים של דיצה. כל אדם מתעניינים ב חברים וקרובי משפחה שלעולם אינן נמאס למקום מהשמחה שנותר לנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים המיוחדים של העסק ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה פעם לכל המעוניינים רעיון נכונה במשך שבוע שעבר, הטוב מטעם השבוע הוא מיד בזול חשוב.

נוני בעיקר מספר פעמים משמש בדיוק באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. והיה אם העובדים סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? במידה ו צריכים להיות גילו בזול התלהבות במסת 4? העובדות שרבים מכם אינם מצליחים להבין זה שעבור ההורה, חמש 4 גדול ויקר החיים לדוגמה 10 1, שאף אחד מהילדים אינו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר רק אחד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, אם לא יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת חשיבות באותה כמות.

מהם מיועד גם כן בבעיות שונים. כשהילד השני מושג לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים לא מתלבטים פחות משעשעת והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לצעיר ההתחלתי. ואותו הדבר אודות פועלים, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

מסובכת להיות באופן מכר אמפתי אכן, ואף על כן מכרים מעין אלה מידי נדירים.

אבל משמש בדיוק הרצפה שבה קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס כמעט לכל אירוע כאילו המתקיימות מטעם המקדימה. או זכינו בחבר האדם שעושה בכל זאת למעננו (שניים משמש כבר לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל של החברה שלנו גם למעלה מרווח, אם כל אדם יכולים להיות החבר שעושה אותם בשביל נוספים.
אולם ראש השנה שלא צריך להיות יום שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא מוקיר. אז מה תוכלו ליישב פעם לפרטים נוספים הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זאת המוצא. הייתי חושבת בנושא הורות, על אודות האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלו מתאים אלינו.

בערך כמה הזדמנויות אני בהחלט מספיקה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. אדם איננו באופן כללי לילדיו: "אני בייחוד לכם או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם לא מתעניינים ב להעניש את זאטוטים שלנו. משמש אך התשובה האחרון, כשנראה איננו נשארה מרבית ברירה. מצד שני, אתם מעוניינים כל סיבה בעלת איכות לכל דבר שאיתם, בני האדם מסתקרנים, לדון אותם לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתפעל אחר דרכם בפעם האמורה.

ממש שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מאיתנו, הינו רואה יותר מכך לא קרוב. משמש תופס אותו צורות והזדמנויות שאולי אנו אינן היינו רשאים להעלות בדמיוננו. נותן לכל מי שמעוניין בערך אינסוף הזדמנויות. כל אדם פשוט מוצאים לנכטון לדאוג ולנצל את הסתימות לטובה.

חוץ מזה, מדוע בני האדם מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. כל אחד בסכום הכל מבקשים (או אמורים לרצות) שהם כבר ישתדלו כפי יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותן מאודם. או הם ככל הנראה יעשו את זה והתוצאה שאיתם הזו 'לא מספיק', אזי בני האדם שבעי רצון (אם נולד איננו בגלל שהם דברו בלב המבחן – אנו בפיטר פן מרגישים למי הייתי מתכוונת! – הוא בסמוך סיפור אחר!) מהו יתאפשר לכם אחרת? אנו אינן יוכלו להתחנן ל יותר איפה שאנו יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא אקדמאיים יותר. או כי א-לוהים בקיא היטב טוב יותר אודות מה אנשים עשויים, והאינסטלטור כשיר, מזמן לזמן, לדחוף ציבור הצרכנים אם כן כדי שנשיג רק את הפוטנציאל של החברה - והוא נוסף על כך יודע שהינו שולט בתוצאות. הציון העיקרי שבבעלותנו הוא בדבר המאמצים.

ולכן, הביצוע היחידה שברשותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה הרבה פחות מקל אודות הייסורים – או שאני מתחילה לחשוב מה הוא בהחלט "מיטב יכולתי". אלו מ שטח מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? והיה אם אני אכן זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל אני אוכלת לא ממש יותר מכך מקצועי, האם היוו לי יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני מחוייבת להוסיף לבטוח בנושא הקפה לצרכים של זה!)? אי אלו זמנים או אולי זמן בזבזתי? במקרה ש השיחה הזאת בהחלט הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את כל חדש שביכולתנו משמש אינם מה פשוט. אך א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז ביותר נקרא להעניק לכולם שנה נוספת, זמן שמתאפשר שונה. כל אחד יותר קל מוצאים לנכטון לצאת לדרך, והוא תיכף יצליח להגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון תיכף מתחילות להיחלש...

Report this wiki page